ummukygsz benim oğlum fonksiyonel kabız bize de ilk dediler fitil yap ama yalan değil be fitili içine atmadım yarım fitil yaptım bağırsakları tembelleşmesin diye yani ucunda beklettim fitili en sonunda Bilecikten uşağa özel doktora götürdüm 2 aylıktı o zaman oğlum benim sütüm de kesilince mecbur mama içmeye başladı bütün mamalar kabız yaptı ve 1-2 yaşına kadar tamamen ek gıdaya geçeseye kadar dulcosoft kullanmak zorunda bu dediğim şurup bağırsaklara su çekiyor kabızlığı gitsin diye çok şükür bir yan etkisi de olmadı her akşam 7.30-8de 2 ml dulcosoft veriyorum 4 aydır düzenli kullanıyor doktor kontrolünde ben kafayı yicektim bunun yüzünden ne yapsam olmadı şimdi 6 aylığı doldursun 2 çay kş Hindistan cevizi yağı vericem bende buna benzer başlık açmıştım herkes onu söyledi bide benim tavsiyem dulcosofta başladığınız an fitili kesin bi kaç gün bekleyin