Ogluma dogum gununde hedıye almak ıstıyoruz.Butun modeller o kadar guzel kı cok kararsız kaldım.2 yasında olacagı ıcın ebeveyn kontrollu almaya gerek yok dıye dusundum ama.Bir de kesinlikle katlanabilir bir model olmalı.Tecrubelerınıze ıhtıyacım var 🌻