akillibidikcgty bolca kitap okudum ona. Özel bir özel eğitim okulunda hergün 6 saat hem konuşma,spor,aba,monstori, eğitimleri ile ders aldı. Hergün parka götürdüm. Tv kesinlikle kapattım. Videolar izledim özel eğitimle alakalı, onları yapmaya çalıştım.7 yaştan sonra tam anlamıyla konuşması geldi. Tabi şuan konuşma yaşıtları seviyesinde değil. Ama derdini anlatır,kısa muhabbet eder,kişisel temizliğini yapar. Bolca konuşulması gerek çocukla.