HappyKids
Rabbim bu özel çocukların ve annelerinin yardımcısı olsun.
Yeğenim 8 yaşına girecek git gide kötü oluyor.
Uzun zamandır özel eğitime gidiyor.
Yemek yemiyor, bazı takıntılı huyları var.
Aşırı hırçın, sürekli bağırıyor.
Kızım, o bağırınca çok korkup ağlıyor.
O yüzden ablam bize gelmez kızı korkutuyor diye. Onunda yeğenim yüzünden psikolojisi çok bozuldu. Eşiyle ayrıldı, adam iki senedir çocuklarını görmüyor.
Doktor babasızlığın da önemli etken olduğunu söylüyor.
Her ne kadar doğuştan olsa da, çocuklarımızı telefon tablete yönlendirmemeliyiz, yalnız bırakmamalıyız diye düşünüyorum.
Rabbim bütün çocuklara sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🤲🏼💐