Sana çok sarılmak istiyorum ben de böyle Hissediyordum. Hepsi geçiyor 💓
Yeni 40ımız çıktı hatta - gün geçtikçe alışıyor ben hala bile arada ağlıyorum. Bunlar olacak ilerde gülüp gecicez bu günlere ❤️❤️
Ne güzel sağlık bebeklerimiz var çok şükür 🌹 bebişin annesine ihtiyacı var öyle düşün 🙏
Emzirmek zor olabiliyor bu seni kötü anne yapmaz 🌸