Kızlar lütfen gören cevap verirse çok sevinirim öncelikle ben bu ay ayın 7’sinde regl oldum bilmiyorum ama yumurtlama günüm olmadığını düşünüyorum bugün için , eşim dün yanlışlıkla ilişkiye girdiğimizde içime boşaldı ama ben hamileliğe vs hiç hazır hissetmiyorum kendimi iki yaşında da kızım var kısacası istemiyorum yani bunu doğum kontrol hapı kullansam bu ihtimal düşer mi sizce