Bilmiyorum bunu burda yazmam dogrumu belki postum silinir.kizim 15 aylik tek uykuya gecme.zamanimiz gelmisde geciyordu.simdiye kadar oyle boyle gecisdirmisdik uykulari.simdi bakdim zorlanicam deneyeyim dedim.chatgpt ile konusdum anlasdim ve sonuc muhtesem🙂↔️daha 3-4 gun oldu harfiyen ona uyali ama ilk defa kizim bu sabah 7de uyandi.her zaman en gec 6.30 ayakda olurdu.uyku sorunj olanlara denemesini tavsiye ederim.cocugunuzun uykusuyla ilgili herseyi detayli yazin bakalim.olacakmi.birde bir sekmede sadece uyku hakkinda konusun.baska sorulari baska sekmelerde olsun.karisiklik olmamasi icin