asmingul487_ boyun ağrısı ve kol ağrısı şikayetiyle gittim. 3tane fıtığım ve boyun düzleşmem var. Ağrı kesici ilaç ve krem verdi. Krem çok rahatlatıyor ama naneli mi neyli bilmiyorum çok yakıyo, koktuğu için gözde yakıyor. Kızımı etkilemesin diye kullanamıyorum ne yazık ki. Geçmezse fizik tedaviye git demişti bebeğime bakacak kimse olmadığı için ona da gidemiyorum. 8tane de bel fıtığım var ölmüşüm de ağlayanım yok 😂 imkanınız varsa fiziğe gidin mutlaka iyi gelir bence. Geçmez dedi doktor fıtık zaten ameliyatsız geçmiyor bildiğim kadarıyla ama ağrıyo kontrol altına alırsınız en azından