Aptamil pronutra kullanıyoruz 3 numara
Hem içime şüphe düştü hemde artık
Maddi yönden Cok. Zorluyor
3 günü kalmıyor bir kutu mama bitiyor
5 Şubat da 1 yaş olacak ve ek gıda kabul etmiyor oda mamaya yükleniyor
Mamagil var bide Bebelac ama çok iştahlı değil Bebelac bir kez denedim de belki alışır bir yan etkisi olmadı bizde gaz kusma kabız Gibi
Ama sevmedi iştahsız içti sadece