Benimmelim 2.derece yanıkla yanmıştı komsumuz sönmüş kireci zeytinyagıyla karıstır tavuk tuyuyle sür demişti,canavar gıbı gorunuyordu elim kocaman kabarcıklar vs duzenlı uyguladım hiç iz kalmadı çok sükür ama kucuk cocuk olunca onunla oynamaması lazım vs ,Allah şafi ismiyle şifa versin insallah