Merhaba arkadaşlar Pazar günü akşam üzeri kızımın omzuna masadan çarpınca eli bir bardak sıcak çay döküldü hemen su altına tuttum buz koydum yanık kremi sürdüm acile gittim orada pansuman yapıldı İkinci derece yanık olduğunu soyledi doktor ertesi gün genel cerrahi pansuman bölümüne git dedi oraya gittim pansuman yapıldı pansuman yapan hemşire Biraz ters biriydi ne sorarsan cevap vermedi tersledi genel cerrahi doktoru geldi baktı İki gün sonra tekrar gel dedi dünden için gitmem gerekiyordu çarşamba günü yani bende gitmedim şehir hastanesi aciline götürdüm pansuman için ordan yanık merkezinde olan bi doktor geldi pansuman için ikinci derece yanık ameliyata alıp derisini kaziyalim uyutup narkoz verip dedi bende kabul etmedim şimdi kızlar ben ilk gittiğim cerrahi pansuman yerine devam mı etmeliyim yoksa doktorun dediği gibi Cuma günü gel yatış verelim ameliyata alalım çocuğu dedi Yoksa bu şekilde yapmalıyım Kızım daha 2,5 yaşında narkoz almasına gönlüm el vermiyor tamamen bayılacakmış çünkü düzenli pansuman ve beslenme düzenle iyileşmez mi bu yara ilk defa başıma böyle bi durum geldi çok kötüyüm çok çaresizim başına böyle bi durum gelen varmi