Kafayı yemek üzereyim kendimi tutamıyorum ağlamaktan gözlerim şişti uykusuzluktan perişhan oldum Allahım biri akıl versin ayağımda sallıyorum uyumuyor kucağıma alıyorum uyumuyor yanına yatıyorum yok eşim sallıyor yok gündüz uykusunu en geç 5 olmadan bitiriyor 2 saat faln uyur tek uyku şeklinde
Zaten bugüne kadar deliksiz hiç uyumadı hep bi uyandı bi ara şok güzel düzene girdi tatildeyken 9.30-10 dedin mi uyuyordu bi kaç kalkıyordu tekrar uyuyordu ne olduysa tatil dönüşü 1 hafta geçtikten sonra tekrar eskisi gibi son 1 haftadır hiç uyumuyor gece ayağımda dönüp duruyor eşim sallıyor aynı annem kaynanam hepsinde aynı ben artıl kafayı yemek üzereyim kendimi tutamıyorum sesimi yükseltiyorum kızıyorum ama gün içinde de sürekli boğuştuğumuz için oyun sanıyor sanırım gülüyo aynı şekilde karşılık veriyor tepkisiz kalıyorum gene aynı
Ayaklarımı hissetmiyorum sallamaktan dün 2 de başladım sallamaya 6.30 da uyudu 10.30 da uyandı