Kızlar yakında Allahın izniyle bebeğimi kucağıma alcam. Fakat bir sorum olcaktı, ilk oğlum hala bizimle beraber uyuyor (2 yaş) geceleri uyandığı için odasını ayırmak istemedim hiç. Şimdi 2. Bebeğimizde gelince ( o da erkek) kendi odalarına beraber artık bir düzen vermek istiyorum ama aklımda hiç bir fikir yok. Sizler bebek/cocuk odalarınızı paylaşmak isterseniz çok memnun olurum hem benim için de belki fikir olur☺️🤍