Arkadaşlar oğlum yeni beş aylık oldu. Son bir haftadır ki atak haftası değil. Sürekli geceleri bağırarak uyanıyor. Kafayı yemek üzereyim. Ne uyku kaldı ne huzur. Diş olduğunu düşünmüyorum kontrol ediyorum damağında şişlik beyazlık yok. Çok zor durumdayım sizde oluyor mu Allah korusun ya da oldu mu. Üç
Buçuk yaşında bir kızım var asla böyle bir şey yaşamadım. Ağlıyorum hem gerginlikten hem çaresizlikten