Doğum yapana kötü hissettirmeyi seviyor aileler ve çevre nedense. Kimseye vermek istememekle cok haklisiniz, bende ayniydim. Bunaldiginizda emzirme ya da dinlenme bahanesi ile odaniza cekilin, enerjinizi bebeginize ve kendinize harcayin etraftakilere kulaklarinizi tikayin. Annelik tamamen icgudusel bisey bence sizi uzmelerine izin vermeyin.