daysal İyi akşamlar,bebeğim 2 ay 24 günlük henüz boynunu tutamıyor.çevremden biri bana, bebeğinin boynu kısa kalmış biraz başını sarkarak salla falan dedi. Bu aylarda normal mi dik tutamaması ve ne yapabilirim bu konuda tumy time dışında
bigemmom daysal normal çok fazla tutamaması kısa tutar yorulur bırakır 4.ayda tam dik tutmaya başlar herkes niye bu kadar muhalefet her şeye anlamıyorum😶tummy time yaptırın, kucağınızda omzunuza yaslayın bol bol