durubebek_ İyi geceler kızlar bebeğinizin saçlarını kestirdiniz mi ? Kızım tam 1 yaşında hiç kestirmedim gözlerine kadar uzadı hafif uçları kendim kestim gözüne girmesin diye bazıları kes yeniden uzasın diyor bende kıyamıyorum
betul97_ durubebek_ 17 aylık hiç kestirmedim şimdi saçları da uzadı çok güzel topluyorum 2 tane kuyruk yapıyorum prenses gibi oluyor🌸🌸