kkbb367 Bir dilek hakkınız olsa ve kabul olacak olsa ne dilerdiniz maksat muhabbet olsun anneler.. Ben babamı küçük yaşta kaybettim babam annem kardeşlerim mutlu bir ailenin içinde sağlıklı bi şekikde büyümek olurdu dileğim.
Aselinannesi0655 kkbb367 bende babam geri gelsin isterdim. Eşimi tanımasını kızlarımı görmesini çok isterdim. Evimde bişey bozulsa baba gel de şuna bi bak demek isterdim. Numarası hala kayıtlı arasam açan olur mu bilmiyorum karşıdan gelen sesin o olmasını isterdim
birisii2 kkbb367 gerçekçi olacağım huzurum ve sağlığımız yerinde olduğu için ilk aklıma sürekli maddi sıkıntılar yaşadığımız için bu sıkıntıların bitmesini ve ev sahibi olmayı dilerdim çok bunaldım çünkü
kkbb367 Aselinannesi0655 o duyguyu çok iyi anlıyorum amcamı 2 yıl önce kaybettim aynı acılarını tekrar yasadım bende numarasını silemiyorum arasam açarmı sesini duyarmıyım diye hep aklımdan geçiriyorum
kkbb367 birisii2 Rabbım sizede en yakın zamanda ev alabileyim nasip etsin şartlar çok daha zor ama imkansız degıl en azından canım bir gün inşallah olur 🥰