Eşimde aynı sizin gibiydi.Normalde bu süreçlerde hep anneler kaygılı olur fakat bizim ailede bu tam tersi.Eşim aşırı kaygılı ve her an bir şey olacak endişesiyle sürekli tetikte.Ve bu durum inanın beni bazen çok yıpratıyor .Oğlum geçen hafta pazartesi günü sünnet oldu ve sünnet olacağı gün eşim durup dururken iptal ettirelim,boşver büyüyünce yaptırırz vs vs sürekli gelip gidip mıymıylandı.Asla taviz vermedim ve yaptırdım.Evet ağlıyor,bir iki gün biraz zor bi süreç oluyor fakat herşey normale döndüğünde iyi ki diyorsunuz.Şuanda oğlum çok çok iyi dediğim gibi ilk iki gün bir tık zordu ama oda her çocukta aynı.Eşim şimdi dönüp diyor ki iyi ki bana taviz vermemişsin,böylesi daha iyi oldu bencede 😅 hareket ettiğinde her şey dahada zor olurdu.O yüzden sakın vazgeçme,kötüde düşünme.Üstesinden gelirsin ve bu süreci en iyi şekilde atlatırsın☺️