Sevgili hanımlar
Oğluşum 1 yaşında meme mama ek gıda şeklinde gidiyorduk. Sonra mama yı kestim bi haftadır. Ben evde olduğum için sorun olmuyordu ama işe başlayacağım ve sütüm sağıp dolaba atacak kadar yok . O yüzden mama almam lazım bu zaman kadar aptamil prosyeno kullandım. Şimdi haberlerden dolayı kafam karışık hangi mamayı almalıyım bilmiyorum. Kafamdakilrr
golden goat
Evolvia
Bebelac
Paylaşımlarınız benim için çok önemli şimdiden teşekkürler