love_momy ben 40 gün dikişle yaşadım kesinlikle iki saatte bir yıka çok iyi kurut ve batıkon kullan yoksa benim gibi çok çekersin zaten doktorum da 15. Gün kontrole gittiğimde demişti keşke batıkon kullansaydın diye açılma riski falan oldu bende benim yaşadığımı yaşamanı istemem 50 gün pansuman yaptım resmen çok geç iyileştim