Oğlum 2 aylık gazdan dolayı adam akıllı mememi ememiyordu bölük bölük mecbur sağıp biberonla verdim ama geceleri kalktığında emiyor arada sıkıntı yaşıyorum her gün değil sizce biberona alıştığı için mi mememi tutmakta zorlanıyor sizce bu durumu yaşayan var mı ??