Merhaba anneler. 5 yaş erkek çocuğunu klozete götürüyordum. Ama artık alaturka tuvalete otursun tek başına yardım almadan yapsın istiyorum. Çünkü okul Çağı geldi. Kız çocuğu olsa tamam kolay diyeceğim de erkek çocuğuna bunu nasıl anlatacağım.
Otur ve oturunca tutman lazım gibi gibi mi ? Kıyafeti de var ya eli nasıl yetişecekte tutacak bilmiyorum ki. Tutmasa üzerine yapar tuvaletini.
Ufffff tuvalet eğitimine başlamaya çokkkk korkuyorum ya.
Bilgi verin tecrübelerinizden anlatın lütfen felaket korkuyorum ya anlatamazsam göstermezsem öğretemezsem