Prensesannesi32 bhdy gorumceme teklif etmişlerdi 2022 yılında tüpleri baglatmak isterseniz bağlayalım demişlerdi 2.cocugunu doğum yaptığında 31 yaşında idi bende baglattim ama 37 yaşında 2.cocuk doğumunda oldu tip fakültesinde idi
BordoHuniliAnne bhdy 2. sezaryen doğumumda doktorum sormuştu, tüp bağlatmak istiyormusun diye, devlet hastanesinde doğum yaptım, 29 yaşımdaydım.
bhdy Prensesannesi32 30 yaşından küçüğüm 2. Çocuk düşüncem var sezaryen olucağım 2. Çocuktan sonra bağlatmayı düşünüyorum
Prensesannesi32 bhdy kararınızı doktora bildirin bir daha çocuk dusunmuyorsaniz bağlarlar diye biliyorum siz netseniz sorun olmaz sanırım yine de danismakta fayda var tabu belki buradakiler de yorum yapar
AnaKuzusu34 bhdy devlet hastanesi yapıyorsa şehir hastaneside yapar . Bende ikici bebeğimi doğurdum doktor sormuştu. Ben bağlatmadım
bhdy AnaKuzusu34 kaç yaşındasınız birde kısa dönem öncesi mi sormuştu çünkü yeni bi kural varmış ilk yeni doğum yapıcak kişileri normal doğuma zorlanıyorlarmış
AnaKuzusu34 bhdy evet keyfi sezeryan olunmuyormuş artık. Ben bir buçuk sene önce izzet Baysal’da doğum yaptım . Hekimim sormuştu. 31 yaiındaydım o zamann
ftmylm Devlet hastanesinde yapılıyor doktorumla yakın zamanda bu konuda konuştuk istersen planlama yapalım ameliyat için dedi ben de uygun zamanı bekliyorum iki çocuğum var bakacak birilerini ayarlarsam yaptıracağım inşallah