minikmiram Kızlar 3.5 aylık kızım var çok huysuz ağlıyor sürekli sebebsiz yere uyumuyor sizinde böyle olan var mı ?
Poncikkkk minikmiram benmde bebeğim 3.5 aylık sebepsiz ağlamalar var gundüz uykuları 20_30 dk kadar kucakta sakinleşyor birde ayakta olacaksın ancak ilk cocuğumda böyle ataklar olmamıştı ya bukadar zorlanmadım