mrv129_ Çok erken. Zaten ek gıdaya başladıktan sonra iki ay kadar öyle doyacak miktarda yiyecek verilmiyor, üç dört çay kaşığı kadar tadım yapılıyor, yani şu an hadi tadımlara başlansa bile anne sütü ve mamanın yetersiz kaldığı açığı kapatmaz ek gıda. Şu dönemde anne sütü, eğer yetmiyorsa da formül mama dışında çözüm yok ne yazık ki 🤷🏼♀️