dgltkn olabiliyor bazen ishal oluyor bazen de kabızlık çekiyoruz bir hafyadır kabızdı mesela. Bir haftadır ateşi var yüksek ihtimalle diş geliyor yine. Geçmeyen pişikle uğraşıyoruz ayrıca. Ben 6. Aydan sonrasına yetişemiyorum.. Bocaladığım, şaşırdığım, çaresiz kaldığım dönemleri yaşıyorum. Onun için en iyisini isterken bazen yetemediğimi görünce üzülüyorum. Annelik hem çok güzel hem de en zayıf olduğun nokta.. inşallah hepimiz bu süreçleri çok güzel atlatırız. Kısa bir iç dökme yorumu da oldu. Rahatladım teşekkürler 🥹🌺