Bebeğim 4 aylık emziriyorum vakit bulabilirsem de sağım yapıp buzluğa koymaya çalışıyorum. Bugün sağım yaptığımda farkettim geçen aylara göre sütümün rengi daha beyaza dönmüş geçen aya kadar daha sarımsı kıvamli yağlı süt geliyordu , sizce normal mi 4.ayda renginin dönmesi. Sütümün kalitesi mi düştü acaba ?