Merhaba hanımlar. Çook vicdan azabı çekiyorum. 16 haftalık hamileyim doktorum emzirmeyi sonlandırmamı istiyor bebeğim ise 10 aylık. Mama içmiyor biberondan nefret ediyor bu sebeple mamadan da. Kaşık biberon, suluk, bardak ve kaşıkla vermeyi denedim olmadı. Uykuluyken denedim olmadı. Uzun süre yemek yemedi emmedi öyle denedim yine olmadı. Denediğim için hatta bana küstü bir süre mememi de almadı. Böyle bir süreç yaşayan var mı? Kafayı yiyeceğim düşünmekten nasıl yapacağım bilmiyorum. Memeden kesip kaşık mama versem bile doktor formül mama almalı diyor çok sıkışmış hissediyorum.