semanur1292_ Bir şey sormak istiyorum ben bebeğime Montessori yatak almak istiyorum ama yerden olanından araştırdım ama aklıma iyi güzel olanı bulamadım kullanan memnun olan varsa yardımcı olabilir misiniz bana önerilerinizi bekliyorum
ahlasmomm_ semanur1292_ Almila kullanıyoruz 2 sene olcak memnunum alt tarafı çekmece ama oğlum rahatça inip çıkıyor
Gldekpnci semanur1292_ 5-6 ay önce aldık çok memnunuz altı sandıklı istersen extra yatak koyuyyorsun istersen depolama alanı olarak kullanabiliyorsun
buaklinerdenaldinnerden semanur1292_ ben e bebekten aldım yere yakın baya kullanıyoruz çok memnunuz kızımda çok seviyo sürekli inip çıkıyo çatılı olan model bakabilirsin
edaglr Bende bebeğimin odasını o yataktan kurdum daha kullanmadım ama en konforlusu o hem küçük yaşta baza alıp yanına koruma takman gerekeceğine o kendiliğinden korumalı daha kullanışlı tavsiye ederim
sevilayalp Ben kızıma kullanıyorum yanlarına da korumalık yaptırdım memnunum gayet trendyoldan almıştım 4 sene önce 2 3 kere sök tak yapmamıza rağmen sağlam çıktı sıfır gibi hala