gulayada Bebeğim yemeği ağızda tutuyor 1 yaşında çiğnemiyor ne yapacağımı şaşırdım 2 saatte boğazından geçmesini bekliyorum mama sandalyesinde çok iştahsız hiçbir şey yemek istemiyr
beyzambetulum Aynı durumdayım sinir krizi geçiriyorum onu beklerken sonunda ağzındaki lokmayı da çıkartıyor yemiyor napacam ben de bilmiyorum