Bugun doktora gıttım topuk dıkenı cıktı ozel tabanlık yaptır dedı egzersız vs soyledı trendyolda ayakkabı ıcın topuk kısım tabanı vardı bır de bandaj ve akupunktur vardı yasayan ve kullanan varsa hangısı daha ıyı olur bandaj olan evde daha rahat olur dıye dusunuyorum ama dısarısı ıcın ne alsam bılemedım onerınız nedır