bebilikk mama yi ne zaman bıraktınız acaba. Bence tamamen mama bağımlılığından diye. Şimdi kestiniz ya bir iki ay sabırlı olun o kendiliğinden iştahı açılır açılmazsa da bir çocuk doktoruna götürün iştah için sueup verirler o şekilde yemeye alisirsa sonra kendiliğinden yer. Mamayı çok uzun süre vermişsiniz aslında neden acaba bizim doktor en fazla 1.5 yaşına kadar dedi sonra kesin ek gıdaya ağırlık verin bir ik ibir iki alisicak yemeye demisti