Bds2022 Bds2022 Sen şu an ne yapmalısın? 👉 Hiçbir şey. • Panik yok • Ek test gereği yok • Gebeliğine güvenle devam et İstersen içini rahatlatmak için: • Doktoruna “rapordaki bu cümle standart mı?” diye sorabilirsin (cevap %99 “evet” olur) Böyle dedi birde
Bebegimm1 aysssssss adı nıpty testi olur ya doktor sıvı aldırmak istiyormusun diye sorar ikinci bir test daha var aklınızda olsun.ama ben sanmıyorum bir şey çıkıcagını olsaydı dediğim gibi her ihtimali her şeyi söylemek zorundalar doktor kendini rikse atmaz orda bi karışıklık olmuş olmalı
aysssssss Bds2022 ay canım benim çok incesin şimdi doktorumu aradim fotoğraf attım orda doktor yorum yapmış dediğin gibi ve öncesinde ise ultrason çözünürlüğü düşük olduğundan ve fetal pozisyon nedeniyle demiş yani incelemeyi gözlem olarak ihtimal dahilinde yazmış çok teşekkür ederim
aysssssss Kızlar evet doktorunla konuştum standart mış ve ultrasonda çözünürlük sıkıntılı olduğu için bu yazıyormuş bişey yokmuş ama yinede yarın giderim çok şükür rahatladım çok teşekkür ediyorum hepinize iyi ki varsınız❤️