yaseminmetehanahmet karton bardak kullanmadık. Sadece hastaneden çıkarken bir kere denedik ama bizimki yürüdüğü için bardak kaydı ve canı çok acıdı. Bir daha karton koymadık. Doktor bir merhem vermişti onu bolca sürüp bezini kapatıyorduk. Çişi de iyileştiriyor sanırım. Bizimki çok etkilenmişti birkaç gün hep kucağımda uyumuştu.🥹 yan, yüzüstü de yatabiliyordu sorun olmuyordu. Merhem bitince de kantaron yağına geçtik, yağı sürüp bezini kapattık iyileşene kadar.