1 aylık bebeğim hasta oldu. Doktorumuz şu an beslemekten ve sürekli burnunu açmaktan başka yapabileceğimiz bir şey olmadığını söyledi çok şükür ki ciğerleri de temiz. 2 saatte bir gerekirse saat başı burnundan hırıltı duyduğunuzda burnunu temizleyin dedi. Gel gör ki kızım asla durmuyor serum fizyolojik sıkıyorum aspiratörle çekiyorum ama serum fizyolojik sıktığım an katıla katıla çığlık atarak ağlıyor. Ağlamaktan nefesi kesilecek kadar ağlıyor. O an durmak zorunda kalıyorum sürekli bu döngüdeyiz o yüzden hırıltı da bir türlü geçmiyor. Bir kısmını çekiyorum gerisi gelmiyor çeksem de, hırıltı devam ediyor. Hem ağlamasına dayanamıyorum hem de temizlemeye çalışıyorum ama asla durmuyor ağlamaktan. Ne yapacağım lütfen yardımcı olun bugün tüm günümüz burun temizlemeye çalışmakla geçti asla temizletmiyor.