Merryyy benim de kızım iki kere çok ağır pişik yaşadı herkes bi krem önerdi sürekli hamazinc-trosyd-hametan-sudo krem ama hiçbirinden artık fayda göremez oldum çok şiddetlenince ve artık o bölge ödem olduğu için doktora götürdüm bana nefes alabilen krem bepanthol baby sür aonra da üzerine bariyer krem önerdi ismi convenn yeşil bi tüpte. Medikallerde satılıyor veya eczaneye sipariş vermek gerekiyor
Bu kremi sürünce altına yaptığı zaman en azından tenine değmemiş oluyor üç gün içinde yavaş yavaş toparladı çok dua ettim doktora.
Şimdi her bez değiştirmemde bepanthol baby sürüyorum. Akşamları ve dışarı çıkacağım zamanda tekrar üzerine bariyer kremi sürüyorum🤗