Balbulutu ya çok teşekkürler evet bende hepsinden yediriyorum ama sadece eziyorum 2-3 kaşık yiyip bırakıyor🫣ilk oğlum dibini görürdü bu da öyle olacak sandım 😂😂omlet yapıyorum yarısını yer yiyor yarısnı mıncırıyo ağzını tutturursa iki lokma yiyor işte😬 neyse daha küçük zaten umarım o da abisi gibi yer ilerleyen zamanda