gygo benim bebeğim ilk 3 ay gündüz uyumadı, 4. Ayda geceyi de bıraktı. Defalarca uyanıyor sayamıyorum. Dalması da aylar ilerledikçe arttı. Ve tabi ki beşiğinde hiç hiç uyumuyor. 4. Ay atağıyla geçecek sandım bitmedi, 11 aylık olmak üzere. Sabırla büyümesini beklemekten başka çare yok, kabullenmek ve bunu yaşayanın sadece sen olmadığını bilmek iyi hissettiriyor 🫂 zaman duran bir şey değil 😇