Benimki de tam 4.5 aylık bugün. Kendi başına dönmeye dün başladı diyebilirim. 1 haftadır kendisi de çabalıyordu. Biraz kilolu bir bebeğim var. Tummy time çok etkiledi ben daha önce çok fazla yaptırmıyordum, çok ağlıyordu. Fakat annem sağ olsun bu çocuk kucakta büyümez mantığıyla sürekli bebeği koyduk oyun matına. Piyanolu matta sallanan oyuncaklara tutunca tutuna döndü bir süre. Sonrasında bir baktık kendi başına dönmeye başladı. Endişe etmeyin, 6. Aya kadar normalmiş.