ssdyaa Merhabalar, 1 buçuk yaşında bir oğlum var. Bazı oyuncaklarına ve nesnelere karşı aşırı duyarlı yani elinde tutmayı seviyor. Ama hep aynı oyuncaklar veya nesneler. Gün içinde gördüğünde eline alıyor ve bırakmıyor. Neden olabilir?
queenofrose ssdyaa benim kızımda bir bebeği vardı. Asla bırakmazdı. Olur öyle 🥲 başka problemi yoksa o oyuncakla bağ kurmuş olabilir
balkizimcicekkiz ssdyaa benim kızımda aynısını yapıyordu o yaşlarda benim kızım cubuk tarzı şeyleri elinde tutuyordu evde pipet kalem gibi şeyleri dışarı çıkınca sopa cubuk gibi şeyler bulup tutuyordu bende çok takmıştım kafama dediğiniz gibi otizim de de oluyor benimde aklıma gelmişti ama diğer gelişimleri normalse sıkıntı etmeye gerek yok işaret parmağıyla işaret ediyorsa adına bakıyorsa ağzın burnun nerden diyince gösteriyorsa baybay alkış VS yapıyorsa sizinle etkileşim halindeyse keşif amaçlı kendini güvende hissetmek için yapıyordur
balkizimcicekkiz ssdyaa ve dediğiniz gibi hep aynı şeyleri tutuyordu denemek için karışık oyuncak dökuyordum aynı nesneyi bulup tutuyordu
handan36 ssdyaa söylediğiniz şey tek başına bir otizm belirtisi değildir. İnsanları korkutuyorlar birden çok bulgu varsa o zaman bir uzmana gidersiniz.