reyhan2811 Kızım Prematüre bir bebek, Aptamil prematil kullanıyoruz fakat bu mama kızımı kabız yapıyor, mamasına Aptamil prosyneo karıştırarak kullanabilir miyim? Yani 1 ölçek prosyneo bir ölçek Prematil ile 60 cc mama hazırlanır mı?
3kedili2bebekli reyhan2811 buna kesinlikle doktorunuz karar vermeli belirli bir kg ulaşması gerekiyor prematili bırakmanız için
merirem reyhan2811 reyhan2811 ben direk prosyneo kullandım parçalanmış içeriğinden dolayı sindirimi çok kolay gaz sorunu bile yaşamadık. Aynı zamanda hızlı kilo alması için anne sütüne eoprotein kullandım
reyhan2811 3kedili2bebekli peki bir beslenme anne sütü bir beslenme mamam yapsam kabızlık geçermi sizce
3kedili2bebekli reyhan2811 geçer tabi ki ama sütünüz varsa bu şekilde yapmayın kesilir her beslenme anne sütü sonrasi gerek olursa mama takviyesi olmalı bir de bol bol gaz masajı vs
mira_c reyhan2811 ben de bir mama bir süt veriyordum anne sütüne de Eoprotein karıştırıyordum 3 kiloyu geçince ikisini de bıraktık normal mamaya geçtik
mira_c elif_kayra tabiki 5 gün de 85gr almıştı benim bebeğim Eoproteini kullanınca 9 gün de 600gr aldı gün de sadece 3 kez veriyordum
elif_kayra mira_c bugün benim bebeğimdr 85 gr aldı, inş düşüş olmadan devam eder 🙏 hala kullanıyor musunuz ?
mira_c elif_kayra Belirli bir kiloyu geçince bıraktırıyor doktorlar biz 3 kiloyu geçince bırakmıştık kaç kilo sizin bebeğiniz? Ve kısa zamanda toparlar merak etmeyin önemli olan sağlığı kiloyu bi alıyorlar illaki
burcingurenc Seda_123 merhaba bizde prematüee doğduk şimdi 6 aylık olduk bizde Aptamil prematüre başladık ama cok gaz yaptı sonra Hip geçtik 2.700 dü 3 kg olduk doktor kilo alımı iyi dedi ama bence az sma confort alabilirsin dedi onlarda sıkıntı yok dedi ama tereddüt ediyorum ya