NaimeYilmaz bunun nesi garip denilebilir ama canım cok tatlı isterdi. Garip olmasının nedeni dolapta 1 ay tatlı bir ürün dursun hayatta elim gidip yemem normalde o kadar tatlı sevmem. Tatlı yersem ya tuzlu şeylere ya suya sarılırım öyle içimi yakar. Ama hamileyken kilo kilo tatlı yemeye basladim, doğumdan sonra yine yemeyi biraktim elim gitmedi ve tatlıya cok duskun bi cocugum var sanirim beyefendi siparis ediyordu içerden 😂