NaimeYilmaz Neden onu aşerdin? Cevabı linkte 🥰 https://vt.tiktok.com/ZSaHHVsqF/ Sizin en garip aşermeniz neydi?
ozr42 Pamukhanim_ yalnız değilmişim bende aşermiştim bulunduğum ilde sadece 1 ilçede vardı eşim 4 saatte gidip gelmişti sırf onun için .
Aklimideliricem Gece 2 gibi mumbar için ağlamıştım kakdkskd ama garip olarak şalgam havucu olabilir birde son aylarımda sigara istiyordum ama normalde kullanmam djskdjdj
hlyaakky Guavalı maden suyu 💖 olduğumuz il ve ilçede bulamayıp trendyoldan söylemiştik gelesiye kadar her gün ağlamıştım 😂
yigitarife NaimeYilmaz gecenin bir yarısı otobanda tatile giderken uykudan uyanıp salatalık istemiştim:)
symstf NaimeYilmaz ayy ben pizza aşermiştim ve yememe rağmen doğurana kadar aşerdim hep bir türlü geçmek bilmedi. Pizza çocuk doğuracağım diye çok korktum 😂😂😂😂
thingma NaimeYilmaz Deli gibi toprak aşermiştim yenilebilir kil almıştım lalezenden azar azar yiyodum aşırı iyi geliyodu tadı
Niyesordunbucevabi NaimeYilmaz garip değil ama karışık pide aşermiştim sipariş verdik eve gelen berbattı hiç keyif almadan yemiştim 🥺