iremm58 Arkadaşlar sezeryan olalı 8 ay oldu 23 kilo almıstım 20 sini verdim öncesinde de hafif göbekliydim ama bu sezeryan göbegi gitmiyor ya bi yolu bi çaresi kurtulanı var mı nasıl gidicek bu
kedili1anne iremm58 Karnındaki şişlik kilo ile gitmez çünkü kilo değil Diastaz recti(kas ayrılması) Hamilelikte kaslar hormon yüzünden gevşer Bazı kadınlarda daha fazla olur Egzersiz yapmadan sıkılaşmaz karın önde kalır