Merhaba sevgili anneler ;
12gün önce kız kardeşim evde 3 harflilerle alakalı halisülasyonlar görüyor ve evden dışarı çıkıyor çok şükür 1 saate eve geliyor çokta detay vermek istemiyorum sevgili annelerimiz korkmasın diye .bunun üzerine biz kendisini mazhar osmana götürüp yatışını verdik . Doktor 1.5 gün sonra yatan kız kardeşime bipolar teşhisi koyduğunu söylemiş . Banada yine 1.5 gün sonra telefonda ağzından kaçırarak bipolar teşhisi olabileceğinden bahsetti . Sorun bana ön görüsünü söylemesi değil daha teşhis net belli değilken kız kardeşime söylemesi . Açıkçası bipoları araştırdığımda kız kardeşime uyan bir teşhis değil gibi düşünüyorum
Ben doktorla ilk görüşmemde gerekirse burdaki tanıyı kabul etmeyip birde ermeni hastahanesinde göstermek istediğimi söylediğimde aa çok abartılıcak bir durum değil xxx hanım gayet iyiye gidiyor bence ermeni has. Karıştırmayın dedi .
Biz tedaviyle alakalı süreci öğrenmek istediğimizde geçiştiriliyoruz ama kız kardeşim herşeye vakıf iğnesine kadar soruyor .
Yani yanlış teşhis koyma ihtimalleri varmı başına gelen var mı
Bu tanıyı kabul etmeme hakkımız var mı .
(Buarada asıl sürecimiz 2 hafta önce kızlardeşim bana abla ani ölümlerde ölen kişiyle telapati yöntemiyle konuşabilirsin tarzı söylemleri oldu sanırım bunuda hastalara söylemiş )
Tanımız ne olursa olsun 2. Bir doktora göstericez destek alıcaz fakat siz annelerede sormak istedim şimdiden teşekkür ediyorum 😊