ferahmete hâlâ tanı koyulmadı 3,5 yaşında 9 aylıkken risk vardı.
Bizim üstün zekalı olduğunu ama otizim de olduğunu söylediler asperger diye düşünüyorlar
Risk gurubu
Takıntılı davranış
Kendi etrafında dönme
Streotipik hareketler
Kulaklarını kapatma
Çığlık bağırma
Hırçınlık
Vurma davranisi kendine ve başkalarına
Kendi kendine oynamasi
Temas sevmiyor olması.
Varolanlar; 5-6 cümle kuruyor ,sohbet niteliğinde konuşuyor,anlıyor ,