“Merhaba hanımlar, dün akşam yemeğinde şöyle bir olay yaşadık. Eşim, kızımıza kitap okurken, kitaptaki hayvanları bulup bulamayacağını soruyordu. Biz de eşimle daha önce tatlı sert bir tartışma yaşamıştık ve bu durum beni duygusal olarak etkiledi. Kızım, eşime ‘baba, ayı da var’ demesiyle beni işaret etti. Bu, benim gerçekten çok zoruma gitti. Zaten duygusal olarak zor bir dönemdeydim ve bu duygusal boşluğa denk geldi. Kendimi tutamayarak ağlamaya başladım. Eşim ne olduğunu sorduğunda, olayın farkına varınca ‘Saçmalama, böyle şey olur mu?’ gibi tepkiler verdi. Ben ağlarken kızımın umursamaz tavrı, beni daha da üzdü. Belki içten içe farklı hissediyordu ama o an bunu göstermedi. Sabah da benzer bir oyun oynadığımızda, ‘Halanı mı daha çok seviyorsun, beni mi?’ diye sorduğumda, kızım halasını tercih etti. Bu da beni derinden üzdü. Tüm bu yaşananlar, yaptığım fedakârlıkların karşılığını alamamak gibi hissettirdi.Saçımı süpürge ettim moduna girmek istemiyorum ama ben ona yaptığım fedakarlıkları 2. Çocuğuma yapamadım mesela hem gücüm kalmadı hem de o kıskanmasın diye .Annelik yolunda tüm çabalarımın sonunda yine de ilk eleştirilecek olanın ben olacağımı bilmek, beni gerçekten üzüyor. Bütün çabalarım sonunda yapmasaydına dönüşecek onu da biliyorum