alpmila Kızlar bu koltuk güzel mi sizce üçlü koltuklarını ayagı kırıldı değiştireceğim bu model almayı düşünüyorum berjerlerim kiremit rengi uyumlu olur diye düşünüyorum bu koltuktan kumaştan kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum 🫠
papatyatanesi alpmila merhaba bu kumaştan koltuk takımı aldım hatta sizin attığınız modele çok benziyor ben çok memnunum kumaşından😍
gizemtemel alpmila bence hiç tereddütsüz almalisin kumasoda modelide cok guzel simdiden gule gule kullanin
alpmila papatyatanesi sizinkinin rengine bayıldımmm çok güzel güle güle kullanın evet model olarakta çok benziyor bir şey sorabilir miyim yatak gibi açtığımızda boyut olarak bi kişi rahat yatar mı şehir dışında olduğumuz için yatılı gelen olabiliyorlar
papatyatanesi alpmila teşekkür ederimmm evet modeli benziyor kumaş açısından da çok güzel leke tutmuyor 🥰açtığımızda bir kişi rahatlıkla yatıyor ben çok beğeniyorum 😇
alpmila papatyatanesi kaç yıldır kullanıyorsunuz sanırım kesin bunu alacagım sizde görünce de ekstra bi hoşuma gitti😂
papatyatanesi alpmila ay ben yeni aldım sayılır henüz 7 ay olmuş ama her gün bayılıyorum 😂ama attığınız resimde bişey farkettim sanırım benim koltukta ayak sayısı daha fazla bu da ortaya çökmeyi engelliyor attığınız fotoğraflarda dört ayak var görünüyor sonradan sorun olur mu bilemedim alacağınız yere bir sorun isterseniz🥰
alpmila papatyatanesi dogru söylüyorsunuz bi soracağım daha yarında bi cıkıp buradan bakacağım ama aklımdaki model tam olarak böylr siz söyleyince sordum ortasında ayaları var görselde gözükmüyor dedi mağazadan gidip bakacağım inşallah
papatyatanesi alpmila hah evet ona dikkat edin çünkü benim eski koltuk takımım sırf bu yüzden kullanılmaz hale gelmişti öyle bi durum yaşamanızı istemem 🥰inşallah içinize siner 😍
papatyatanesi poyrazmom2604 şimdi sipariş kağıdına baktım kumaş ismi libera yazıyor 🥰ama bukle kumaş ve teddy kumaş olarakta geçebiliyormuş☺️