esma9820 Benim oglum 17,5 kilo. 115 cm alt sınırdan bir tık üst sanırım. Yaklaşık 1 senedir aynı kiloda yemesi güzel sayılır sizlerin ki nasıl 🤗
LinaElzem esma9820 valla benim kızım 5.5 yaşında doğduğundan beri zayıf giden bir kız ne yapsam da kilo almıyor fazla da yemiyor seçici. Boyu aylar önce 110’du şimdi boy atmış ama ölçmedik kilo 15 🤷♀️
alpmila esma9820 5 yaşına haziranda girecek 20 kg bizimki de hep 18 kg iki yıl değişmedi iki kiloyu da son zamanlarda iştahı açıldı öyle aldı
simseklivekalpli esma9820 5 yaşında 16 17 kilo civariydi. Geniz eti ameliyatı oldu 1.5 ay önce 1.5 kilo civarı aldı
rozeriin Kızım 2.5 yaşında 90 cm 16.5 kilo yemesi hiç ama hiç yok tüm günü meyve ile kapatıyor resmen
esma9820 rozeriin bize doktor nutrigen diye bi şurup yazdı o biraz iştahını açtı. Çeşitli vitaminler var dedi içerisinde bağışıklık destekleyici. Bi sorun isterseniz doktorunuza🥰
Gultepes35 rozeriin yemesi hiç yok diyorsunuz ama maşallah kilosu çok çok iyi. Acaba biraz evham yapıyor olabilir misiniz ☺️
nursemom05_ simseklivekalpli merhaba benim oğlum da 2 buçuk ay önce oldu ama iştahına, kilosuna hiç etkisi olmadı bu durum
ylz311_ simseklivekalpli merhba benim kızımda 5 yaşında çocuk doktorumuz biraz büyük ameliyat gerekebilir dedi KBB doktoru bi görsün dedi randevu almaya çalışıyorum devlet hastanesinde mi oldunuz özelde mi bilgi verir misiniz nasıl geçti
Zhr_ygz esma9820 doktor ne diyo normalmiymiş benim oğlum 3 yaşında 14 kg 93-94 cm civarı gören herkes çok zayıf diyo
Tugceonrdml_ Zhr_ygz zayıf mi benim küçük kızım da 3.5 yaşında 100 cm 14 kg gayet iyi bence zayıfda durmuyor
rozeriin esma9820 ayy iştah açıyorsa hemen sorayım onu ya ihtiyacımız var gün boyu hiç bir şey yemiyor
alpmila esma9820 yemekten önce abur cubur meyve vs yemesine izin vermeyin benimkinin böyle iştahı açıldı
Zhr_ygz Tugceonrdml_ bebekken çok kiloluydu şimdi gören çok zayıf yemiyo mu diyip duruyo zaten öyle çok yiyen bi çocukta değil
simseklivekalpli nursemom05_ yani okuduklarimdan mi etkilendim ama baya baya yemeye başladı ya. Gün icinde sürekli aranıyor normal koydugumdan fazlasını istiyor. Ama genel olarak iştah problemi yaşadığım aşırı yemek seçen bi çocuk değildi belki bu etkilemistir.
nursemom05_ simseklivekalpli aslında benim oğlumda yemek konusunda iyidir. Güzel yer. Ama kiloda hiç farkı olmadı 😅 neyse zaten canı sağolsun da